Meer informatie bij de afspraak
Beste cliënt,
Wat fijn dat u (weer) voor ons hebt gekozen en ons daarmee het vertrouwen schenkt.
We hebben een afspraak gepland en u een bevestiging daarvan gestuurd.
Het is aan te raden om u goed voor te bereiden op de afspraak. Overdenk en schrijf eventueel op wat u wilt bespreken. Tijdens uw bezoek kan het gesprek soms een heel andere kant opgaan dan u verwacht had. Het is dan jammer wanneer u achteraf beseft dat u bepaalde dingen bent vergeten te bespreken.
Goed om te weten:
- Wij hebben geen wachtruimte dus kom zoveel mogelijk op de afgesproken tijd. Er is tijd vrij gepland tussen de verschillende cliënten om privacy te waarborgen.
- Wanneer u verhinderd bent, graag minimaal 48 uur van te voren afzeggen. Indien u binnen de 48 uur afzegt brengen wij de kosten van de geplande tijd in rekening.
- In ons werk hebben wij af en toe te maken met crisisgevallen. Dit betekend dat wij dan per direct moeten acteren. Het kan dus voorkomen dat een afspraak onverwacht verplaatst moet worden. Uiteraard doen we er alles aan om dit te voorkomen, maar af en toe gebeurt het.
- U krijgt een factuur per e-mail toegestuurd. In principe wordt er iedere week op vrijdag gefactureerd.
- De praktijk is gevestigd aan de Lindenhoflaan 39, 4051 BM te Ochten. De ingang is de groen met witte deur op de foto.
- Heeft u een belafspraak dan is de aangegeven tijd een indicatietijd. Gesprekken kunnen uitlopen waardoor wij u niet exact op de afgesproken tijd kunnen bellen. Wij doen ons best oom ons aan de afgesproken tijden te houden. Zit u te wachten, check dan uw berichten op uw telefoon. Vaak sturen wij een bericht indien een gesprek uitloopt. Zorg dan dat u voorbereid bent en noteer vooraf uw te bespreken punten.
Hartelijke groet
D. Rebel