Klantgericht werken
Jouw mensen zijn de ambassadeurs van jouw bedrijf. Of je het nu wil of niet.
Zij komen namelijk bij de klanten, en hebben nauw contact met hen.
Een mooie gelegenheid dus om hier gebruik van te maken.
Er is echter een ‘maar’. Dat mensen die goed zijn in hun vak betekent niet dat zij ook de communicatievaardigheden hebben om op de juiste manier met de klanten om te gaan. Natuurlijk zullen ze beleefd zijn, maar je kunt nog een stapje verder gaan.
Winst
Wanneer je jouw mensen leert communiceren met de klant, en de klant attenderen op extra mogelijkheden, betekent dit dat je er eigenlijk een verkoper bij hebt. Je hoeft ze niet te leren verkopen, alleen maar de klant enthousiast krijgen of attenderen op de mogelijkheden.
Voor vakmensen is dat in veel gevallen een stap buiten hun comfortzone. En daar hebben we de training Klantgericht werken voor in het leven geroepen.
Programma
De training Klantgericht Werken is bedoeld om vakmensen te laten groeien in hun rol.
Hiermee leren zijn communicatieve vaardigheden toepassen tijdens klantcontact wat hun waarde voor het bedrijf verhoogt.
De training wordt gegeven in 2 dagdelen
Vereisten
Het is enorm belangrijk dat de deelnemers niet worden ‘gestuurd’. Maar dat zij zeer gedreven zijn om deze eigenschappen van leidinggeven zich eigen te maken en/of verder te ontwikkelen.
Wij verwachten dus gedreven en enthousiaste deelnemers om met hun het verschil te maken!